LES 500 EXERCICES DE GRAMMAIRE - nowa książka

Wczoraj kupiłam sobie wymienioną w tytule książkę, a wygląda ona tak:

LES 500 EXERCICES DE GRAMMAIRE opinie książka


Jest to poziom B1, czyli jeszcze trochę ponad moim obecnym poziomem... Ale mam zamiar robić ćwiczenia po kolei, wydaje mi się, że tematy są dość dobrze opisane i podzielone, a jeśli nie będę umiała /znała jakiegoś zagadnienia, będzie to znak, że trzeba się NAUCZYĆ :)

Na początku każdego rozdziału tematycznego (les possessifs, l'impératif) jest małe wytłumaczenie tematu, jeśli okaże się ono dla mnie za małe lub niezrozumiałe (jest po francusku...), to całe szczęście mam jeszcze sporo książek typu podręczniki do nauki (a nawet zestawy, podręcznik plus zeszyt ćwiczeń, mam po moim chłopaku, który nawet się nie wysilił, żeby zrobić ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń, a i tak się nauczył :) )

Kupując tę książkę chciałam przede wszystkim poznać ZAKRES ZAGADNIEŃ potrzebnych na poziomie B1, tak, aby móc zrobić plan nauki i się uczyć gramatyki, a równolegle słownictwa i ćwiczyć mówienie i pisanie. Mam nadzieję, że nauka z "Les 500 exercices de grammaire" lekką mi będzie!

1 komentarz:

  1. Do nauki gramatyki bardzo popularny jest Lexercisier z wydawnictwa PUG. Natomiast ja uwielbiam serię Point par Point oraz gramatyki z Clé internalizowali. Bon courage ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger