PROPOZYCJE PODCASTÓW

Dzisiaj, z racji bardzo małej ilości czasu, jaką dysponuję, podeprę się trochę uprzejmością czytelników bloga, którzy, a raczej które, czytelniczki, podesłały mi następujące linki do podcastów i do bloga po francusku:

http://www.franceculture.fr/podcasts

onethinginafrenchday.podbean.com

http://www.thefrenchpodcast.com/advanced.php


Bardzo dziękuję za propozycje!!

Jak będę miała troszkę więcej czasu, to sama poszukam czegoś do słuchania, póki co rozpoczęłam mój kurs online po francusku, o którymi pisałam wczoraj i posłuchałam pierwszego nagrania. Mówi to bardzo starszy pan, co może sprawiać wrażenie trudniejszego zrozumienia tekstu, ale w sumie można zrozumieć większość, o ile nie używa specjalistycznych słów, których też tam nie brakuje.

podcasty po francusku


Jeśli macie jakieś jeszcze obczajone fajne strony i warte zobaczenia... Byłabym wdzięczna za ich podanie. A także jeśli prowadzicie blogi związane z nauką języka francuskiego lub ogólnie motywacją do nauki języków, zróbcie w tym miejscu swoją reklamę! Obiecuję, że niebawem zrobię na moim blogu rubrykę blogów, na które zaglądam, nauczę się obsługiwać Google + i te wszystkie bajery. Ale to jak będę miała wolną chwilkę...

2 komentarze:

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger