Wpadka blogowa!! Aaaaaach!!!

Teraz muszę przyznać, że miałam małą blogową wpadkę, bo ...

zapomniałam hasła do bloga :D

I oczywiście zapisałam je sobie w taaaakim bezpiecznym miejscu, że nie mogłam odnaleźć tej informacji przez chyba tydzień.

Czego nowego się nauczyłam? Mianowicie tego, że nie ma co za bardzo ukrywać przed samą sobą własnych haseł :)



W ciągu tego tygodnia miałam też jakiś fantastyczny pomysł na wpis na bloga, ale niestety uciekł mi z głowy, a z braku czasu nie zapisałam. To niech będzie dla mnie druga nauczka - że pomysły na wpis, jeśli nie ma możliwości ich urzeczywistnienia w internecie, trzeba zapisać!

Wszystko nie tak, nie tak, jak ma być :)

Ale już jestem, hasło zapisane i bezpieczne, więc ogłaszam mój powrót po tej krótkiej nieobecności!!

Tym razem powrócę trochę z motywacją - ostatnio kuleje.


2 komentarze:

  1. Salut! jestem nową czytelniczką Twojego bloga :) i zaczęłam niedawno własną przygodę z językiem francuskim. Bloga raczej nie założę, ale Twoje wpisy są fajną inspiracją żeby skuteczniej uczyć się tego pięknego języka :)
    Pozdrawiam serdecznie z zimnej Polski i życzę wiele motywacji do nauki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!! Dziękuję bardzo i mam nadzieję, że inspiracja Cię nie opuści, ani nie zginie w natłoku codziennych zajęć... Tak jak czasami się zdarza w moim przypadku :)

      Usuń

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger