2015.08 - podsumowanie sierpnia

Dzięki comiesięcznym podsumowaniom, które prowadzę od kilku miesięcy zdaję sobie sprawę z kilku rzeczy. Tak naprawdę dzieje się u mnie mnóstwo rzeczy, mniej lub bardziej związanych z francuskim. Po drugie -
czas upływa mi bardzo szybko, nawet nie zdaję sobie sprawy, a tu PAM mija kolejny miesiąc. Po trzecie - podsumowanie sierpnia pokazało mi, że w wakacje nawet ja mam ochotę na nieco odpoczynku, dlatego zabawiam Was tematami trochę luźniejszymi tematami. A oto i one:


film Polisse, film dziewięć długich miesięcy, wyniki egzaminu DELF b2, jak zdać egzamin DELF B2



Film "Polisse" dorobił się u mnie dwóch wpisów: RECENZJI i SŁOWNICZKA, którego tworzenie wiele mi dało pod względem naukowym, ale także wiele refleksji (niekoniecznie przyjemnych).


Głośno wyraziłam swoje rozczarowanie filmem "Dziewięć długich miesięcy", a na dodatek zamieszczone przeze mnie zdjęcia scen wywołały oburzenie/obrzydzenie/niechęć u kilku osób :) Przepraszam. Ale już wiecie co Was czeka podczas oglądania tego dzieła kinematografii.



Zaprosiłam do śledzenia mojego bloga w TYM wpisie.

No i na końcu, żeby nie było, że w tym sierpniu tylko o filmach i pierdułkach, to dodałam trzeci wpis z serii B2 w 18 miesięcy - Poziomowanie i określenie w czasie.


Od września seria B2 w 18 miesięcy rusza na dobre, ogłoszę także wieści dotyczące mojej nauki francuskiego, jak tylko wrócę z wakacji, ale póki co dajcie mi jeszcze kilka dni na wypoczynek (gdy to czytacie, prawdopodobnie jestem w Irlandii) (piszę prawdopodobnie, bo nie jestem pewna czy wszystko się opublikuje tak, jak zaplanowałam). 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger