Czy Ty jesteś... zen et heureux?


"Les chats sont très, très bons dans l’art de ne rien faire. Vous pourrez ne jamais atteindre leur degré de maîtrise, mais ils peuvent être une bonne source d’inspiration."


ebook po francusku, zen et heureux


Czytacie blogi o stylu życia? Psychologiczne? Mówiące o tym, jak radzić sobie ze stresem, jak skutecznie wprowadzić minimalizm do wszystkiego co robimy? A może o tym jak żyć wolniej, cieszyć się każdym dniem, delektować posiłkami, dobrze wykorzystywać czas? Jak zachować spokój w różnych sytuacjach, a gdy się nie uda.. jak się zrelaksować?

A może o tym, jak nic nie robić? (Patrz cytat...)

A może ktoś z Was miałby ochotę na przeczytanie tego wszystkiego w formie skondensowanej, w jednym miejscu i po francusku?

Chciałabym serdecznie Wam polecić ebook Zen et Heureux, który możecie ściągnąć ze strony Oliviera Rolanda: http://www.habitudes-zen.fr/bienvenue. Aby otrzymać ebooka należy wpisać adres mailowy i po krótkiej chwili publikacja zostanie na niego przesłana. Oczywiście bezpłatnie!

Przyznam się, że ściągnęłam Zen et Heureux już dość dawno, ale nie miałam czasu na jego przeczytanie, potem zapomniałam, ale na szczęście przysiadłam się do czyszczenia pulpitu na moim komputerze i w taki sposób go odnalazłam :) Pomyślałam sobie, że co mam zrobić jutro, lepiej zrobić dzisiaj i zaczęłam czytać... W sumie przeczytanie tych 36 stron ebooka po francusku zajęło mi dwa dni. Też tak Wam polecam, nie ma co odkładać czytania na później. Niektóre fragmenty czytałam sobie na głos (dla urozmaicenia).

Oliviera Rolanda znałam z polecenia jednej z Czytelniczek, Kociej Mamy :) I oglądałam jego nagrania na YouTubie. Poleciłam go także w TYM wpisie, jako jeden z fajnych kanałów na YouTubie.

Poziom ebooka oceniam mniej więcej na B2, jednak także osoby z poziomem B1 mogą spróbować się z nim zmierzyć - jestem ciekawa, czy wyda się Wam trudny? Zdania nie są zbytnio skomplikowane pod względem gramatycznym, jednak słownictwo jest dość różnorodne (chociaż nie jest bardzo zaawansowane, wielu rzeczy można domyślić się z kontekstu).

Mnie szczególnie zastanowił rozdział "Ce qu’il faut pour vivre avec légèreté", mogę spokojnie powiedzieć, że jest on moim ulubionym, chociaż mam zamiar zastosować w praktyce także kilka innych wskazówek. O jaką lekkość chodzi? Nie będę dawać spoilerów, zapraszam do ściągnięcia ebooka! Jest to pozycja, która z racji poruszanych w niej, modnych ostatnio tematów może zainteresować wiele osób uczących się francuskiego, napisana przystępnym językiem i którą szybko się czyta.


PS. Oczywiście "reklama" ebooka jest moją inicjatywą, a Olivier pewnie nawet nie wie o moim istnieniu! Co nie zmienia faktu, że chcę zarazić moich czytelników entuzjazmem, jaki we mnie obudziła ta publikacja ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger